Накази, постанови, листи

Листи МОН з методичними рекомендаціями щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами можна знайти на сторінці сайту МОН за посиланням

2023 рік

  • Лист МОН від 21.08.2023 №1/12490-23 "Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році" переглянути
  • Лист МОН від 16.08.2023 №1/12186-23 "Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти" переглянути
  • Лист МОН від 15.08.2023 №1/12132-23 "Щодо надання роз’яснень про комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти" переглянути
  • Лист МОН від 14.08.2023 №1/12038-23 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році” переглянути
  • Лист МОН № 1/11479-23 від 03.08.2023 "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації" переглянути
  • Наказу МОН від 15.05.2023 № 563 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні» переглянути

2022 рік

  • Лист МОН № 4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти" переглянути
  • Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р." переглянути
  • Лист МОН від 14.09.2022 №1/10686-22 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році” переглянути
  • Постанова КМУ від 29.04.2022 № 493 "Про внесення змін до Положення про інклюзивно ресурсний центр" переглянути
  • Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами КМУ від 10.04.2019 № 530 і від 15.09.2021 № 957" (Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти; Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти) переглянути
  • Лист МОН№ 1/3710-22 від 28.03.2022 "Про роботу інклюзивно ресурсних ценрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану" переглянути

2021 рік

  • Лист МОН № 1/23180-21 від 30.12.2021 "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах" переглянути
  • Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі" переглянути Додаток 1 переглянути Додаток 2 переглянути
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України №1770-р від 29.12.21 "Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2022 рік" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-482 від 22.09.21 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
  • Наказ МОН № 981 від 13.09.21 "Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації асистентів учителів "Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.21 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-433 від 28.08.21 "Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році" переглянути
  • Матеріали Всеукраїнського серпневого форуму “Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху” (19.08.2021) переглянути
  • Лист МОН № 1/9-406 від 10.08.2021 "Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-404 від 09.08.21 року "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
  • Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» (лист МОН № №4.5/2303-21 від 06.08.21) переглянути
  • Розпорядження КМУ № 883-р від 04.08.2021 "Про затвердження плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року" переглянути
  • Постанова КМУ № 765 від 21.07.2021 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-362 від 16.07.2021 "Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок” переглянути
  • Лист МОН № 1/9-363 від 16.07.21 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р." переглянути
  • Постанова Верховної Ради України від 14.07.2021 "Про звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування випадків та причин порушення прав дитини під час здійснення децентралізації повноважень з питань охорони дитинства, реформування системи закладів інституційного догляду та виховання, реалізації права дитини на сімейне виховання та усиновлення, розвитку (модернізації) соціальних послуг" переглянути
  • Наказ МОН № 813 від 13.07.2021 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” переглянути
  • Наказ МОН № 656 від 11.06.2021 "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів" (цим наказом затверджено Типову програму підготовки тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів) переглянути
  • Наказ МОН № 591 від 28.05.2021 “Про затвердження переліку підручників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році” переглянути
  • Постанова КМУ № 477 від 17.05.2021 "Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" переглянути
  • Лист МОН №1/9-174 від 30.03.2021 "Щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 класів Нової української школи та учнів 4 класів закладів загальної середньої освіти переглянути
  • Наказ МОН № 244 від 22.02.2021 "Про проведення конкурсного відбору підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами у 2021 році" переглянути

2020 рік

  • Наказ МОН № 1408 від 13.11.2020 "Деякі питання інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-495 від 31.08.2020 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році" переглянути
  • Лист МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році" переглянути
  • Додаток до листа МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році" переглянути
  • Лист МОН № 1/9-348 від 25.06.2020 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти" переглянути

2019 рік

  • Лист МОН № 1/9-498 від 05.08.2019 "Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р." переглянути
  • Лист МОН № 1/9-462 від 18.07.2019 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальному році" переглянути

2018 рік

  • Лист МОН №1/9-485 від 06.08.2018 “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році” переглянути

2017 рік

  • Лист МОН № 1/11-9320 від 19.09.2017 "Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах" переглянути

2016 рік

  • Лист МОН від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» переглянути

2015 рік

  • Наказ Міністерства № 134 від 12.02.2015 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» переглянути
  • Наказ МОН від 09.04.2015 № 416 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778" (оновлені Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх закладів ІІ ступеня) переглянути
  • Наказ МОН України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» переглянути

2014 рік

  • Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)" (28.01.2014) переглянути
  • Наказ Міністерства освіти і науки України № 504 від 22.04.2014 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" переглянути

2013 рік

  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання" (02.01.2013) переглянути
  • Лист Міністерства освіти і науки України "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами" (08.08.2013) переглянути

2012 рік

  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про запровадження навчальної дисципліни "Основи інклюзивної освіти" (18.06.2012) переглянути
  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання" (26.07.2012) переглянути
  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя" (25.09.2012) переглянути

2010 рік

  • Концепція розвитку інклюзивної освіти (затв. Наказом МОН України № 912 від 01.10.2010) переглянути

Коментарі

Напишіть свій коментар