Таран Інна Віталіївна

Тел.: 0990808627

Facebook: перейти

Фахівець з фізичної терапії. Дитячий остеопат. Кандидат наук з фізичного виховання та спорту

 

Старший викладач кафедри фізичної терапії та ерготерапії Херсонського державного університету

ФОП "Студія фізичного комфорту від 0 до 18"

 

Консультує з питань:

  • гармонійного розвитку немовлят
  • поетапного формування рухових навичок та здібностей дітей із розладами нервової системи
  • ортопатології
  • ортезування та застосування реабілітаційних приладів у дитячій неврології
  • фізичного виховання в умовах інклюзивного навчання

Надає рекомендації щодо консультування фахівців та проходження реабілітації за умови державного фінансування в реабілітаційних установах України.

Надає практичні рекомендації батькам та фахівцям щодо застосування авторських інноваційних методик та технологій реабілітації.

 

Відповіді Інни Таран на запитання учасників конференції соціального проєкту "Твій безмежний світ"

Як побудувати корекційний процес, якщо дитина зовсім не реагує на спеціаліста, а робить те, що хоче?

Рекомендую починати заняття із "сильних сторін дитини", її вподобань та зацікавленість тією чи іншою дією, можливо предметом (мяч, балансир тощо). Іноді необхідно починати працювати методом "рука в руці" або зацікавити дитину за рахунок гри з третьою особою – дитина починає спостерігати деякий час за вашою дією та надалі приєднається до вас. Не слід поспішати, на адаптацію дитини із розладами аутистичного спектру необхідно відводити більше часу, можливо до кілька тижнів або місяців. Один із головних принципів – систематичність і системність.

Якою програмою користуєтесь Ви як вчитель-реабілітолог в роботі з дітьми з РАС?

Не існує єдиної програми для фізичного розвитку дітей із розладами аутистичного спектру так само, як і не існує єдиної програми для дітей із дитячим церебральним паралічем. Існують лише авторські методики та техніки впливу.  В процесі обстеження фізичного розвитку та функціонального стану організму дитини визначайте індивідуальні особливості, певні завдання та мету корекційних занять.

Які найдієвіші методи корекційного впливу на всіх дітей з аутичним спектром?

Позитивний настрій фахівця!!! Всі діти із розладами аутистичного спектру добре, навіть на відстані, реагують та стан та настрій близьких до них людей: чи ви розлючені, збентежені, втомлені або в позитивному настою. Не поспішайте в своїй роботі, не ставте одразу високих цілей в досягненнях дитини, просто починайте із гри, грайтеся та досягайте...

Джерело

Коментарі

Напишіть свій коментар